Strefa zajęć grupowych

Strefa zajęć grupowych

Sale treningowe do zajęć grupowych, wyposażone są w odpowiednie podłogi, oświetlenie, nagłośnienie i akcesoria treningowe. Mamy trzy sale, z których każda przeznaczona jest do innego typu zajęć. We wszystkich salach zainstalowana jest klimatyzacja i wentylacja, aby zapewnić komfortowe warunki do trenowania. Mamy szeroką ofertę zajęć grupowych, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. TBC, Cross Trening, Zdrowy kręgosłup, Magic Bar, Spining, to tylko część zajęć jakie prowadzimy w naszym klubie.

Sprawdź grafik

Spinning

Spinning

Zajęcia na rowerach (właściwie Indoor Cycling ). Zaczynamy od 7-10 min rozgrzewki również na rowerach ale z minimalnym obciążeniem. Zmieniamy obciążenie na kole, napinamy mięśnie całego ciała lub unosimy pośladki nad siodełkiem i jedziemy „w górze”. Trening o charakterze interwałowym, intensywny ale również ta intensywność zależy od nas – zawsze można zmniejszyć obciążenie. Trening prosty w wykonaniu. Zajęcia świetnie wpłyną na Twoją kondycję!

Latino Ladies

Latino Ladies

Trening stworzony specjalnie z myślą o kobietach, które kochają taniec. Na tych zajęciach czekają na Ciebie tańce latynoamerykańskie. Nie zabraknie brazylijskiej samby, kubańskiej cha-cha czy hiszpańskiej paso-doble. Na tych zajęciach stawiamy przede wszystkim na kobiecość. Panie w tańcach latino mają czuć się kobiece, silne i pewne siebie, i tego uczą się na tych zajęciach.

Trening Obwodowy

Trening Obwodowy

Trening różnych partii ciała, wykonywany szeregiem ćwiczeń ogólnorozwojowych z dodatkiem cardio i elementów wzmacniających. Wykorzystujemy różne akcesoria treningowe, aby trening był bardziej efektywny. 45 minut wysiłku i 15 min odpoczynku. Trening jest podzielony na serie - po 7-8 ćwiczeniach, następuje minuta przerwy na uzupełnienie płynów i zaczerpnięcie oddechu. Zajęcia dość intensywne.

Magic Bar

Magic Bar

Ćwiczenia wzmacniające z lekką sztangą. Obciążenie na sztangę dobieramy w zależności od stopnia zaawansowania i trudności ćwiczenia. Ćwiczymy główne grupy mięśniowe. Do każdej grupy mięśniowej dobieramy różne obciążenie. Dobra zabawa połączona z intensywnym wysiłkiem. Bardzo łatwo odnaleźć się na tych zajęciach. Intensywność i obciążenie – uzależnione od możliwości ćwiczącego. 

Dancing Junior

Dancing Junior

Zajęcia ogólnorozwojowe przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Podstawą treningu jest nowy styl tańca "New Age", który łączu w sobie elementu hip-hopu, nowoczesnego, poppingu i funk z elementami new style. Dzięki czemu zajęcia są bardzo ciekawe, dają bardzo dużo możliwości tanecznych i ogromnej dawki doświadczenia. Ten trening to nie tylko taniec, muzyka i ruchy. Dzieci uczą się pewności siebie, możliwości swojego ciała, poprawiają koordynację ruchową i świetnie się przy tym bawią. 

Cross Trening

Cross Trening

Program treningu wytrzymałościowo-siłowego, oparty na elementach gimnastyki sportowej, lekkoatletyki oraz ćwiczeń z obciążeniem np. sztangami, hantlami. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni. Doskonały trening dla osób, które chcą spalić zbędne kilogramy jak również dla tych, którzy szukają ciekawego treningu budującego atletyczną sylwetkę.

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia wzmacniająco – rozciągające dla każdego. Wzmacniamy mięśnie grzbietu ale również mięśnie centrum. Spokojne ćwiczenia w wolnym tempie. Polecane szczególnie dla osób z siedzącym trybem pracy.

TRX

TRX

Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie wzmacniamy mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. Zdecydowanie trening dla każdego. Osoba początkująca ćwiczy pod innym nachyleniem ciała niż osoba zaawansowana i w innym tempie. Poziom trudności - dostosowany do możliwości, tak samo jak intensywność. 

BUPS, brzuch-uda-pośladki

BUPS, brzuch-uda-pośladki

Celem tego treningu jest wzmocnienie i rzeźbienie dolnych partii ciała. Jeśli Twoim celem jest zgrabna sylwetka, to te zajęcia są dla Ciebie. Na tym treningu odnajdą się zarówno początkujący jak i zaawansowani fani fitnessu. Średnie tempo – fajny trening żeby się zmęczyć, ale tętno nie wchodzi na wysokie obroty.

Tabata

Tabata

Trening interwałowy. 20 sek pracy na 10 sekund odpoczynku – np. 8 serii albo jednego ćwiczenia albo kombinacje ćwiczeń. Świetny, intensywny trening na spalanie tkanki tłuszczowej. Osoba początkująca wykonuje dowolną ilość powtórzeń, w swoim tempie.

TBC

TBC

Total Body Conditiong – zajęcia ogólnorozwojowe przy użyciu stepów, hantli, gum lub ciężaru własnego ciała. Ok 15 min rozgrzewki, a potem ruszamy z wzmacnianiem mięśni nóg, pośladków, rąk i brzucha. TBC to trening dla każdego, nie martw się dasz radę.

×
Nie czekaj, sprawdź nas za darmo! Zostaw swoje dane, zadzwonimy i wspólnie ustalimy, kiedy chcesz przyjść do klubu.